Praktiske oplysninger

 

  • Når du har oprettet dig i vores system, skal du huske at printe kontrakten på sidste side, og efterfølgende indsende den til os.
     

  • Efter du har registreret dig i vores system, får du en mail tilsendt med et brugernavn og password, som du bruger til at logge ind på din vikarportal. Log-in knappen ligger i bunden af denne side. På din vikarportal kan du printe dine lønsedler, opdatere din kalender med perioder, hvor du ikke står tid rådighed, og indberette timer.
     

  • Det er altid dit ansvar at indberette dine timer inden deadline, så du kan få udbetalt din løn rettidigt. Det kan variere fra kunde til kunde, hvordan du skal indberette dine timer, alt efter om kunden foretrækker at bruge en elektronisk løsning eller timesedler. Er du i tvivl om hvilken metode kunden bruger, skal du kontakte os hurtigst muligt.

    Bruger kunden timesedler, er det dit ansvar at udfylde en seddel hos kunden, få en underskrift og efterfølgende sende et billede af timesedlen til den mail, der er påtrykt timesedlen. Timesedlen skal altid sendes samme uge du er ude og arbejde, med søndag midnat som deadline.

    Bruger kunden den elektroniske løsning, skal du hver uge indberette dine timer på din personlige vikarportal. Husk at trykke ’gem foreløbige indtastninger’ og trykke ’godkend denne uge’, ellers bliver timerne ikke korrekt registreret.

    Bruger kunden terminaler, skal du huske at logge ind på dem når du kommer, og når du går - hver dag. Det er din dokumentation for at have været på arbejde.

     

  • Pauser skal tastes i 100-dele  f.x. 0,25 / 0,5 / 0,75 / 1,0.
     

  • Vikar DK A/S udbetaler løn hver 14. dag. Uge 1 og 2 udbetales fredag i uge 3, og så fremdeles året rundt.

  • Ved eventuel sygdom mens du er ude som vikar, skal du melde sygdommen på 7566 6060 så tidligt som muligt og altid minimum en time inden din vagt starter. Sms/mail aldrig en sygemelding ind.
     

  • Husk at like vores Facebook side, hvor vi ofte poster vikariater og faste stillinger. I de uger, hvor du er fuldt til rådighed, er du velkommen til at ringe til os og blive sat på vores standby liste.
     

  • Har du spørgsmål omkring skattekort og lønudbetaling bedes du kontakte vores bogholderi på bogholderi@vikardk.dk.